ابزار های مفید برای تولید محتوا
نوشته شده توسط : عباسی


بعد از شناخت با کاربر مقصود و پیداکردن آن‌ها نوبتی هم که باشد نوبت دست‌به‌صفحه کلید‌شدن سئو سايت و مقدمه تایپ کردن میباشد. در مسیر ایجاد یک محتوای خوب هر قسمت اهمیت به سری داراست البته تایپ کردن متن محتوا از مابقی موادتشکیل دهنده اساسی‌خیس میباشد. تایپ کردن یک محتوا امری بسیار معضل برانگیز به حساب میآید. یک شخص تحت عنوان سازنده محتوا بایستی بتواند به طریق‌های متفاوتی تاءمل نماید و شم روایت‌پردازی قدرتمندی داشته باشد و بتواند در حوزه کار خویش بالاترین داده ها را داشته باشد.

” یک محتوای خوب ترافیک فوق العاده‌ای را روانه سایت می‌نماید و سبب ساز ارتقا مشتریان تارنما میشود”

در واقع یک مولف محتوای رشته‌ای بایستی بتواند با اعتنا به ابزارها و عنصرها اصلی و تاثیر گذار در کیفیت محتوا، به دیدگاه‌های آپ دیت و کاربردی در حوزه فعالیتش رسد. در‌صورتی‌که نگاهی به بلاگ‌های پرطرفدار بیاندازید متوجه می شوید که کل آنان بطور منظم مطالب دیدنی و روشن بختی را در وبسایت‌شان منتشر می‌نمایند. تداوم در ایجاد و لود محتوا یکی‌از مهم ترین موردها در جذب خواننده و تبدیل آن‌ها به یوزرها دارای تعهد و مستمر تارنما میباشد.

ولی یک زمینه‌ای که ممکن میباشد برای هر تالیف کننده‌ای به وجود بیاید نادر آوردن ایده میباشد!
چنانچه پیش از این تجربه ایجاد محتوا داشته باشید به طبع به روزهایی رسیده اید که هر چه تصور کنید هیچ ایده‌ای به ذهن‌تان نرسد و در رابطه هر چیزی که تامل می‌کردید اساسی میباشد پیش از این نوشته باشید! در‌این موقعیت که مسلما بفردی روزی به آن میرسد راهکار چه می باشد؟ آیا بایستی آنقدر به درو دیوار نگاه کنیم تا یک ایده از عرش رسد؟ خوشبختانه نیازی بدین فعالیت وجود ندارد چون ابزارهایی در وب وجود دارا‌هستند که در این باره می توانند به ما یاری نمایند! این ابزارها یاری می‌نمایند ایده‌های تازه بیابیم و بتوانیم به خیر آنها‌را برای ساخت و ساز یک محتوای صحیح و حسابی سازماندهی فرمایید. ولی قبل از آنالیز این ابزار‌ها بهتر میباشد با اشکال محتوا آشنا شویم! آری! محتوا هم گونه های خودش را داراست و ابزارهای متفاوتی برای هریک از آن‌ها وجود دارا‌هستند.





:: برچسب‌ها: سئو سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: